Welcome to my blog! Follow if you like it ^_^

cara-cara nak minta maaf...

hehehe..pernah dgr tak lagu kumpulan blue dan elton john...
sorry seems to be the hardest word...

cara2 nak minta maaf:
1.tarik nafas panjang2 dan renungkan segala kesalahan anda
2.klo dh sedar bgus r...
3.cbe bertenang dan campakkan jauh2 ego anda...
klo ego dtg balik wrestling dia bagi dia pengsan(klo boleh r :P)
4.tarik nafas lagi..test suara(klo mnta maaf secara brcakp)
5.ucapkan 'saya minta maaf '(buat mkew comel)
6.klo nak cover line...'saya rasa saya ada buat salah r..saya minta maaf eh'
7.klo melalui chat di fb...tggalkn mesej...'saya minta maaf'..'maafkan lah saya,nnt saya belanja aiskrim'

x tau r cara nie berguna ke tak..tetapi harap2 dpt membantu anda meminta maaf...
x payah pening2 marilah kita saling bermaaf-maafan..
klo anda ade cara anda sndr..boleh hntr pd fb atau komen di blog..
THANKS FOR READING ^_^v

3 comments:

  1. suka nombor 2. sinis gila.. haha

    ReplyDelete
  2. haha..sinis..eh..cara2 nie aq reka sndr..aq nk try mntk maaf..tp smpai skrg belum try lagi....

    ReplyDelete
  3. dah.. aku dah maafkan kau. jangan risau lah.. <-- aku tiru perangai siapa? hehe, Arifah... mesti Arifah cakap macam ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Kalau sudi,tinggalkan lah komen2 korang yg bernas tu. Thanks.