Welcome to my blog! Follow if you like it ^_^

reverse

baru jew baca balik blog saya nie..nampak kelakarkan baca blog sendiri..bila baca balik baaru tahu blog nie memang mcam diari bulanan saya..sebab saya nie memang bukan owg suka tulis diari(sebab klo akak2 jumpa nnt dorg gelak) jadi sebab tu tak tulis diari..lepas SPM ramai dah yang kerja..tapi saya,ain dan najiha..masih lagi menganggur..sebab memang xde plan nak buat apa lps SPM..kitaowg tgok TV jew r dekat rumah..mak saya kata saya penganggur tapi istilah yang paling tepat untuk kitaorang adalah pembantu rumah....sebab kitaowg membantu dirumah....memandangkan tahun batru sudah tiba..saya cuba buat sedikit review tentang kehidupan semasa 2012..banyak juga benda yang saya dah buat...saya terlibat dalam banyak aktiviti sekolah...walaupon kelas saya dengan kelas ain jauh..tapi setiap hari saya akan pergi kelas dorg...kadang-kadang belajar dengan dorg..kadang-kadang curi2 masuk mcm  iljimae...tapi banyak benda dah jadi tahun 2012 nie..semuanya menguji kesabaran..kalau mental nie tak kuat boleh gila rasanya..tapi dalam diam-diam banyak benda baik datang dalam hidup saya...contohnya saya dpt kawan baru dalam kelas 5adil..macam kah ching dan shasya...kah ching rsenya dah  separuh gila  nak ajar saya addmath..kawan-kawan saya yang lain semuanya banyak membantu bila saya ada masalah....abang melur juga kena bedah dalam tahun 2012..kecederaan sukan yang dialami meninggalkan kesan dekat kaki dia..tapi bila dengar semakin pulih rse lega juga....secara rasminya semua azam tahun 2012 tercapai..#dlm tahun 2012 saya berazam untuk lebih aktif dalam acara sekolah..jadi insan yang berguna..belajar addmath dengan orang lebih pakar...
THANKS FOR READING ^_^v

2 comments:

  1. What do you mean by "penganggur"? XD We still have to study in order to get a job so we still a student! Got it?

    ReplyDelete
  2. haha.aduhai maksud aq kita nie xbekerja lps habis spm..thats all...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Kalau sudi,tinggalkan lah komen2 korang yg bernas tu. Thanks.