Welcome to my blog! Follow if you like it ^_^

hari belia negara part 1

hari khamis minggu lepas saya,lily dengan melur serta kawan2 pengakap pergi menyertai kem di putrajaya untuk himpunan jutaan belia..pengakap sepatutnya tiba hari rabu tapi ditangguhkan ke hari khamis...sebab saya bawa melur sekali..saya pon pinjamkan baju pengakap kakak saya..saya minta bantuan kwn2 untuk cari skarf..tak sangka sbnrnya BR2 tu memang xde skarf pengakap..adui..nasib baik saya minta tolong orang lain juga..kami sertai kem tu selama 4 hari..memang bestlah..setipa malam kami tengok konsert..plg kelakar waktu selipar yusuf kena curi dkt masjid..dia plak pergi curi selipar owg lain..then terpaksalah kami jalan2 untuk bei selipar..tak sangka tiba2 ade orang bagi kami voucher percuma..kami pon merasalah makan malam..pencarian selipar bermula lagi tiba2 jumpa kedai kpop pula..memanglah kami berhenti nak beli brg..then lps jam dah pukul 10.30mlm kami pun jalan balik ke campsite kami.memang jauhlah..dkt2 1km..penat berjalan..
THANKS FOR READING ^_^v

0 meow(s):

Post a Comment

Assalamualaikum. Kalau sudi,tinggalkan lah komen2 korang yg bernas tu. Thanks.