Welcome to my blog! Follow if you like it ^_^

detik terakhir tgkatan 4

dh lme dh x update blog...bkn x nak update r...
tp x byk pon yg saya nk citer ngan followers...
seperti yg korg tahu....
mggu ni adlh mggu terakhir persekolahan...
yay..saya yakin ramai yg bersorak keriangan...
tapi saya rasa berat hati nk tggalkan tgktn4...
sbb byk kngn yg saya dh cipta tahun nie
walaupon saya xde kamera nk rakam segala kngn nie...
tp hati saya sudah merakam sgl kngn tu..dan dh djadikan cerita yg boxoffice di hati saya

saya juga dpt tahu ramai kwan saya yg jatuh sakit nie...
mmg sedih bila tahu dorg sakit...
soulfighter saya kena gastrik..
mst sakit sbb saya pon dh kne byk kali tahun nie...
lebih2 lagi bila mggu peperiksaan.bila saya tension...
time jwb addmath saya kna gastrik..
rasa mcm nk pengsan..tp tahan lg..sbb ade soulfighter kt sblh saya..
dorg jadikan saya kuat...walaupon saya nie ade mslh takut nombor...'
tp saya cbe sedaya upaya nk lulus..walaupon x lulus...
wakaka
najiha pula demam..
kesian jiha,,,
melur pulak asma...dh byk kali g amik gas..
aq doa korg cpt sihat..jge r diri korg....

lme rsenya x menulis...
bila tgok owg buat cter baru..
terasa nk menulis lg..

lg satu dh nme pon mggu terakhir...
kwn2 dtg r hari terakhir skola
aq tggu korg...

pengajaran yg aq dpt mggu nie...
study addmath lebih2
baru boleh pandai mcm kwn sorg tu...
lg satu time cikgu ajar kne tgok mata dia...
sbb 70% dtgnya dr cikgu...
THANKS FOR READING ^_^v

2 comments:

  1. betul! study addmath lebih2. jangan ponteng2. Yang penting mesti ada pakar *perli kakak kau ni* hehee

    ReplyDelete
  2. hehehehe..ke ko perli kwn aq yg sowg tu...aq mst study hard r soulfighter...sbb dbsk jd duta utk science and education...aliran kita tu..hehehehe...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Kalau sudi,tinggalkan lah komen2 korang yg bernas tu. Thanks.